ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja ww Kędzierzynie-Koźlu Sp. z o.o informuje, iż wprowadza nowe
rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem, uruchamiając
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – e-BOK


Umożliwia ono szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy.

Dostęp do Elektronocznego Biura Obsługi Klienta jest możliwy z Państwa komputera lub laptopa przez całą dobę.

e-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na:

  • kontrolę rachunkow i płatności
  • dostęp do odczytów wodomierza
  • analizę zużyć w Państwa punkcie poboru wody
  • dostęp do informacji o aktualnej umowie i świadczenie usług
  • zgłaszanie stanu podlicznika ogrodowego
  • dokonywanie wszelkich zgłoszeń w formularzu kontaktowym
  • informowanie o wystąpieniu awarii


Zarejestruj się na stronie https://ebok.mwik.com.pl

MWiK 2019