ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja ww Kędzierzynie-Koźlu Sp. z o.o informuje, iż wprowadza nowe
rozwiązanie mające na celu polepszenie i usprawnienie kontaktu z klientem, uruchamiając
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – e-BOK
Umożliwia ono szybki i nowoczesny dostęp do konta rozrachunkowego odbiorcy.
Dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest możliwy z Państwa komputera lub laptopa przez całą dobę.
e-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na:
- kontrolę rachunków i płatności
- dostęp do odczytów wodomierza
- analizę zużyć w Państwa punkcie poboru wody
- dostęp do informacji o aktualnej umowie i świadczenie usług
- zgłaszanie stanu podlicznika ogrodowego
- dokonywanie wszelkich zgłoszeń w formularzu kontaktowym
- informowanie o wystąpieniu awarii
Zarejestruj się na stronie https://ebok.mwik.com.pl